Wykres roczny blog rowerowy pustelnik.bikestats.pl

Sobota, 30 kwietnia 2011 Kategoria Weekend

Nadwarciański Szlak Rowerowy, Śnieżycowy Jar, Poligon Biedrusko

Wyjeżdżamy rano z Wronek w kierunku Piotrowa. Szybko dojeżdżamy do Obrzycka. Wjeżdżamy na Nadwarciański Szlak Rowerowy i malowniczą trasą wzdłuż rzeki Warty jedziemy aż do Obornik. Za Obornikami przez kilka kilometrów jedziemy wąską drogą. Mija nas sporo samochodów.

W Łukowie zjeżdżamy na szutrową drogę, która miejscami jest piaszczysta. Dojeżdżamy do Rezerwatu Śnieżycowy Jar. Niestety śnieżyce nie kwitną, jest za to miliard czerwonych mrówek, które ani na chwilę nie pozwalają nam się zatrzymać. Przez Mściszewo dojeżdżamy do Bolechowa. Przejeżdżamy mostem na drugą stronę Warty i jesteśmy w Biedrusku.

Decydujemy się zwiedzić poligon. Chwilę błądzimy, ale szybko trafiamy na właściwą drogę. Mijamy czołgi i zwiedzamy ruiny kościoła pod wezwaniem ścięcia św. Jana Chrzciciela. Szybko dojeżdżamy do Złotnik. Do Suchego Lasu przejeżdżamy krajową 11. Mijamy rezerwat Meteoryt Morasko i wjeżdżamy ulicą Umultowską do Poznania.